Kaleidoscope n° 59

 What is the kaleidoscope? It's a weekly challenge and game started by a few students from the Emile Cohl school. Every week a theme is chosen and the participants create something according to that theme. Then watchers of the blog have to guess the theme. It is open to everyone. And here is the Forum .

This is a picture I originally made for Kattotang, on DeviantArt last week. :)

Check out the other participants :  
Alex , Cely , ChristineGuity , Lea , Sayu , Scendre , Sfumato , Tiphereth

5 comments:

  1. Quelle drôle de rencontre ^^... C'est très jouli :)

    ReplyDelete
  2. Ca pourrait être une fable, c'est chouette :)

    ReplyDelete
  3. C'est marrant que tu dises ça. Mon chéri m'a demandé si c'était pas une fable "Le corbeau et la tortue", en voyant le dessin x).

    ReplyDelete
  4. Han, un corbeau géant ! Ou sinon, c'est la tortue qui est minuscule... En tout cas, très belle réalisation. J'adore ton brush "pastel gras" ou "craie". Cela rend vraiment bien à chaque coup.

    ReplyDelete
  5. C'est bien chouette, mais la tortue, elle a des petits yeux vicieux, je serai le corbac, je me méfierai. :p

    ReplyDelete