Masks....

These pictures have been waiting in my hard drive for a long time and I decided to post them here. Because they're just so creepy! They were taken at the end of one of our clay modelling class, this one focusing on self portrait. But after a whole day of working on your own face, there is one thing that you really want to do... And that's smashing it with a shovel. What we did, gleefully.
I don't remember clearly how we came to this, but it was fun enough to show!




Photos starring, respectively : me, Sayu and Vil.

7 comments:

  1. C'est très original ces photos. Et c'est vrai qu'elles sont vraiment étranges...Montre-nous encore des choses étranges et skype-moi vile créature !

    ReplyDelete
  2. Mais j'ai pas de microooooo, je fais comment hein :< ?

    ReplyDelete
  3. C'est géant XD Rhÿnn en Hannibal Lecter, Sayu me fait bien trippé ! Quant à moi on dirait.... Shrek -_O

    ReplyDelete
  4. J'avais aussi la super photo de Eun Jong qui portait sa tête coupée dans un petit bac! Mais elle m'avait demander de ne pas la mettre. Tant pis je la garde pour moi xp

    ReplyDelete
  5. Elles marchent trop bien ces photos !

    ReplyDelete
  6. très sympa, sans les noms en dessous on pourrait jouer à qui est qui !

    ReplyDelete
  7. Wouaaah ! J'avais complètement oublié ça XD. J'ai bien rigolé en les revoyant, merci <3.

    ReplyDelete