Kaleidoscope n°40 : Special Edition - Carmine Team


What is the kaleidoscope? It's a weekly challenge and game started by a few students from the Emile Cohl school. Every week a theme is chosen and the participants create something according to that theme. Then watchers of the blog have to guess the theme. It is open to everyone. And here is the Forum .


But this week, the Kaleidoscope is different. You heard me, there won't be one theme to guess... But two! All participants are separated into two teams. Carmine and Veronese.
As you probably have guessed from the huge pic above, I'm Carmine team :D


Today's picture is again, a collaboration :) This time with Corone.
Unfortunately, due to my dramatic lack of talent, it is still far from done. Here is a preview that will, hopefully hint you the theme of this Kaleidoscope. Though I really encourage you to check the other participant's images.

Click for fullview!

Other participants, check them out !

Veronese Team :  Alex , Benjamin , Christine , Gatoune , Sayu , Tipereth , Vil , Wesley , Zav
Carmine Team : Elodie, Cely , Elodie , Flohock , Klem , Léa , Line , LNA , Sel , Stetiar

Last week's theme was : Mythology :)

8 comments:

  1. C'est drolement sympa cette petite collab, j'espère que tu réussiras à la finir !

    ReplyDelete
  2. d'accord avec léa! bien sympa toutes tes collab!

    ReplyDelete
  3. Yeap, bien cool ta collab'. J'aime bien l'ambiance et la colo. J'espère qu'on pourra la voir finie ;)
    Bon courage pour la suite.

    ReplyDelete
  4. Le thème reste dans le fantastique, et puis encore peut être l'amuuuuuûûûr !! De toute manière c'est un bon plan de faire une collab avec toi !! On est sûr qu'il y ai un bon résultat :3

    ReplyDelete
  5. C'est presque ca Vil! Bien joué...
    Sinon pour le résultat, muais >_> Pas sûr hein.
    Je galère sur celle là...

    ReplyDelete
  6. C'est ton pov petit garçon qui se fait scaririfié par sa soeur... elle est cool cette illu. Et pour aider à trouver le thème je ne dirais qu'une chose :" Je t'aime Rhÿnn "

    ReplyDelete
  7. Très jolie collaboration j'ai hâte de la voir finie ^^

    ReplyDelete
  8. Hé cool ca :) je le veux en marque page tiens!
    décidément, j'aime ce que tu fais, collab ou pas :)

    ReplyDelete