Kaleidoscope n° 38


What is the kaleidoscope? It's a weekly challenge and game started by a few students from the Emile Cohl school. Every week a theme is chosen and the participants create something according to that theme. Then watchers of the blog have to guess the theme. It is open to everyone. And here is the forum.

It's been a while since my last participation... But here I am today!
But not with just any picture. This is a collaboration picture between me and Vil :)
We started this a while ago,  both worked on the sketch and shared the .psd.  I love to work that way...
I thought it'd been waiting too long and that maybe we should finish it, that's now a done thing ! :)

Well I hope you like it!




The other participants : Check them out now !
AlexCely , Christine , Elodie , guityLéa , Lna , SeL , Stetiar , Tiphereth , Vil , wesley , Zav !

6 comments:

  1. Chouette compo, la gestion des couleurs... :)
    J'irai juste pas me balader où elle est.

    ReplyDelete
  2. Oula, oui, moi en moins de deux minutes je me retrouverais au fond du fossé en petits bouts, elle est bien courageuse, celle là ! Sympa la gestion de la glace, en tout cas !

    ReplyDelete
  3. Ah tien j'aurai pas dit une reine, plutôt une aventurière ! elle a un costume on dirait une aviatrice. Enfin on s'en fiche, elle est cool, vive les rouquines :o

    ReplyDelete
  4. C'est très beau !
    Si la demoiselle n'a pas l'air très méchante, son loup en revanche, ne donne pas envie d'aller lui porter secours ! dommage, avec un décolleté pareil on s'improviserait bien alpiniste :D

    ReplyDelete
  5. très beau rendu ! de toute façon tu geres trop les colo photoshop, faudrait se refaire une collab, et je promets cette fois si je me bougerais plus le popotin !

    ReplyDelete
  6. Génial, vous avez bien géré :)

    ReplyDelete